ترانه سرگرمی سرگرمی کارت پستال روز پدر

ترانه: سرگرمی سرگرمی کارت پستال روز پدر

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی بعضی اصول قانون اساسی مانند انحصار صداوسیما باید بازبینی شود/ ۱۰۰ نفر به زور ج

    عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه باید کارنامه اشخاصی که قصد قبول مسئولیتی را دارند مورد بررسی قرار داد، گفت: متاسفانه

    بعضی اصول قانون اساسی مانند انحصار صداوسیما باید بازبینی شود/ ۱۰۰ نفر به زور ج

    اکرمی: بعضی اصول قانون اساسی مانند انحصار صداوسیما باید بازبینی شود/ ۱۰۰ نفر به زور جهت استقبال از احمدی نژاد آوردند

    عبارات مهم : ایران

    عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه باید کارنامه اشخاصی که قصد قبول مسئولیتی را دارند مورد بررسی قرار داد، گفت: متاسفانه ما نتیجه محور عمل نمی کنیم، سوئیسی حرف می زنیم ولی آفریقایی عمل می کنیم.

    به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام والمسلمین «سید رضا اکرمی» با اشاره به اینکه ما در پی بهره وری نیستیم و جهت این کار ساخته نشده ایم، گفت: دستگاه عریض و طویل دولتی روزانه ۲۰ دقیقه کار بافایده انجام می دهد. این مختص کارکنان دولت نیست بلکه در بازار آزاد و مشاغل غیردولتی کار بافایده روزانه به یکساعت می رسد. باید کارنامه افراد قبل از قبول مسئولیت بررسی شود تا مشخص گردد در کجا موفق بوده و چه عملکردی در پست های قبلی داشته هست. متاسفانه ما نتیجه محورعمل نمی کنیم، سوئیسی حرف می زنیم ولی آفریقایی عمل می کنیم.

    **باهم رودربایستی داریم

    بعضی اصول قانون اساسی مانند انحصار صداوسیما باید بازبینی شود/ ۱۰۰ نفر به زور ج

    دبیر پیشین جامعه وعاظ پایتخت کشور عزیزمان ایران خاطرنشان کرد: زمانی علی اکبر ناطق نوری عنوان جالبی را مطرح کرد، وی گفت ما سه مسئله داریم، بعضی دروغ می گویند، عده ای متملق هستند و گروهی هم رودربایستی می کنند. جهت انتخابات دوره ششم مجلس شورای اسلامی نامزد شدم و در یکی از مساجد پایتخت کشور عزیزمان ایران منبر رفتم، گفتم چهار دوره نماینده مجلس بودم و علاقه دارم باردیگر نماینده مردم شوم، خانمی پرسید چهار سال نماینده بوده ای یا چهار دوره، گفتم چهار دوره نماینده بودم، پاسخ داد آقا این چهار دوره برایت کافی است! همان شب به خانواده گفتم این دوره رای نمی آورم و همان شد و رای نیاوردم.

    وی اظهار داشت: با خودمان رودربایستی داریم و در این رودربایستی گیر کرده ایم. باید به خیلی از مردها گفت هر خدمتی تاکنون کرده اید کافی است به علت کهولت سنی و خستگی ممکن است مردم از شما استقبال نکنند، مورد نیاز نیست تا نفس آخر مدیر، مدیرکل یا وزیر باشید.

    عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه باید کارنامه اشخاصی که قصد قبول مسئولیتی را دارند مورد بررسی قرار داد، گفت: متاسفانه

    نماینده پیشین مجلس خاطرنشان کرد: شخصی ممکن است چند دوره مدیر یا نماینده بوده و در دوره تازه ممکن است حرف تازه ای نداشته باشد اگر قرار بود کاری انجام دهی، زمانی که مدیر بودی انجام می دادی.

    گربه رقصانی جهت بلیط

    اکرمی با بیان اینکه تعارف و نداشتن اراده موجب پیش نرفتن کارها می شود، افزود: همه کارکنان و مسئولان از معلم و استاد دانشگاه گرفته تا مدیران کل و وزرا باید مسئولیت خود را به نحو احسن انجام دهند و اگر مدیری توانست مجموعه خود را خوب اداره کند مورد تشویق قرار گیرد و به عنوان فرد موفق معرفی شود. کسی که اراده، انگیزه و حال کار کردن ندارد را کنار بگذاریم و افراد تازه و با انگیزه را جایگزین آنها کنیم.

    وی اظهار داشت: افسر راهنمایی و رانندگی سراغ ندارم راننده ای که تخلفی در کارنامه اش ندارد را تشویق کند و یا به او هدیه بدهد تا باعث تشویق قانون گرایی شود. نظام تشویق و تنبیه در جامعه مرسوم نیست.

    بعضی اصول قانون اساسی مانند انحصار صداوسیما باید بازبینی شود/ ۱۰۰ نفر به زور ج

    اکرمی افزود: بیش از دو میلیون نفر جهت مراسم اربعین راهی عتبات عالیات شدند ببینید جهت بلیط هواپیما چه گربه رقصانی کردند از دو میلیون و ۲۰۰هزار تومان تا دو میلیون ۸۰۰ هزار تومان از زائران پول گرفتند.

    **برخی مفاد قانون اساسی باید بازبینی شود

    عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه باید کارنامه اشخاصی که قصد قبول مسئولیتی را دارند مورد بررسی قرار داد، گفت: متاسفانه

    اکرمی اظهار داشت: ۱۰ سال بعد از انقلاب، امام (ره) خواستار بازبینی در قانون اساسی شدند سپس اصولی در قانون اساسی با تغییراتی مواجه شد. ۲۹ سال گذشته است نباید بار دیگر بعضی اصول قانون اساسی راجع به صدا و سیما، اقتصاد دولتی و آموزش رایگان بازبینی شود؟

    وی خاطرنشان کرد: چهل سال از انقلاب می گذرد و تجارب زیادی به دست آورده ایم و با استفاده از این تجارب باید کاستی ها را از سر راه برداریم و کاغذ بازی را کم کنیم. نمی شود صدا و سیما انحصاری باشد باید مثل دانشگاه ها رقیب داشته باشد.

    بعضی اصول قانون اساسی مانند انحصار صداوسیما باید بازبینی شود/ ۱۰۰ نفر به زور ج

    اکرمی ادامه داد: باید در قانون اساسی به جای اولویت دادن به اقتصاد دولتی و تعاونی، بخش شخصی مورد توجه قرار گیرد. تجربه دنیا نشان می دهد دولت ها کاسب های خوبی نیستند. باید نقش دولت در بخش نظارت، پرسشها امنیتی و سیاست های کلان در قانون اساسی مورد بازبینی قرار گیرد.

    **در برجام حد وسط را گزینش کردیم

    اکرمی اظهار داشت: گاهی گزینش میان خوب و بد است و زمانی بین بد و بدتر هست. پنج قطعنامه علیه کشور عزیزمان ایران در شورای امنیت تصویب شد که چین و روسیه هم آن را امضا کردند آیا غیر از برجام گزینه دیگری هم داشتیم؟ دو سال دستگاه دیپلماسی کشور عزیزمان ایران تلاش کرد بگوید دنبال فعالیت صلح آمیز هسته ای هستیم و نهایتاً توافقی به نام برجام امضا شد. ما میان صفر و صد، حد وسط را گزینش کردیم.

    عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز پایتخت کشور عزیزمان ایران خاطرنشان کرد: دولت دوازدهم در اطلاع رسانی ضعیف عمل می کند. مثلاً در توافق هسته ای، به عنوان طلبه ای که روند برجام را مطالعه کرده ام این توافق نامه را کار بزرگی می دانم ولی در مورد فایده های برجام جهت هم لباسی های من کلاس توجیهی گذاشته نشده است تا نقاط قوت آن روشن شود و دلایل پذیرش این توافق نامه مشخص شود.

    اکرمی اظهارداشت: در جامعه روحانیت مبارز پیشنهاد دادم یکی از اعضای دستگاه دیپلماسی یا وزیر امور خارجه جهت تشکیلات راجع به کم و کیف برجام توضیحاتی ارائه کنند. عراقچی آمد و گفت، آنچه دوست داشتیم به دست بیاوریم را بگویم یا آنچه را که توانستیم به دست بیاوریم؟ بنابراین هنگامی که توضیح دهیم کسانی که انصاف دارند می پذیرند و موضع گیری های بی اساس نمی کنند. من یا امام جمعه موقت پایتخت کشور عزیزمان ایران یا هر مسئول از هر جناحی باید در خصوص برجام موضع گیری به موقع و درستی داشته باشد.

    **ما به خودمان سوء ظن داریم

    نماینده پیشین مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ما نه تنها از سیاست های غرب خاطره خوشی نداریم بلکه به خودمان هم سوء ظن داریم، افزود: در خصوص لوایح چهار گانه باید بررسی دقیق و کارشناسنانه ای انجام شود که آیا واقعاً این لوایح به سود کشور است یا خیر؟ گفته می شود اگر این ۴ لایحه تصویب نشود انتقال پول از مبدا به مقصد و بالعکس انجام نمی شود.

    اکرمی ادامه داد: خاطرتان است مخالفان دولت، برجام را تحمل نمی کردند؟ ولی هنگامی که که ۱+۵ نشستند و قطعنامه ۲۲۳۱ جهت لغو تحریم ها تصویب کردند تقریبا همه قانع شدند.

    مشاور سابق مدیر دفتر مدیر جمهوری اظهار داشت: ناگزیریم بهانه را از دست دشمن بگیریم و میان بد و بدتر یکی را گزینش کنیم همه افرادی که در عنوان لوایح چهارگانه صاحب نظر هستند به میدان بیایند و در مورد محدودیت گزینش ما اطلاع رسانی شود.

    **۱۰۰ نفر را به زور پیدا کردند استقبال کنند

    اکرمی با استثنایی خواندن احمدی نژاد، گفت: تا زمانی که سواره بود یک جور واکنش‌ها می کرد و حالا که پیاده شده است است نقش اپوزیسیون را بازی می کند. کار احمدی نژاد در آخرهای دولتش به جای رسید که در سفر استانی به مازندران ۱۰۰ نفر را به زور پیدا کردند تا از وی استقبال کنند.

    وی گفت: تا سوار هستیم یک نگاه داریم و هنگامی که پیاده شدیم به شکل دیگری عمل می کنیم، میدان عمل و علم با هم تفاوت دارند. عمل یعنی کار ولی تئوری و نظریه پردازی حوزه دیگری است.

    وی ادامه داد: به مدیر جمهوری پیشنهاد کردم همانطور که در ماه رمضان چندین افطاری به گروه های متفاوت می دهی باید هرهفته یک مهمانی داشته باشی. یک هفته فرهنگیان و دانشجویان، هفته بعد دانش آموزان و بازاریان، نیروهای مسلح و آموزش عالی و هر هفته یک جلسه با گروه های متفاوت داشته باشید برگزاری این جلسات باعث دلگرمی می شود.

    **اجازه بدهید قانون راجع به افراد نظر بدهد

    عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز راجع به نامه آیت االله یزدی به آیت الله شبیری زنجانی، گفت: از نظر تشکیلاتی نمی توانم اظهار نظر کنم ولی از نظر شخصی می توانم بگویم این نوع رفتار، مصداقی از رفتارهای کلی ما در کشور است.

    وی ادامه داد: آیت الله یزدی اگر هم نظری داشت مانند دو نامه قبلی آن را می نوشت و منتشر نمی کرد. آیا آیت الله شبیری زنجانی و شاگردانش به عنوان ایرانی از حق و حقوقی برخوردار هستند یا خیر؟

    اکرمی افزود: می گویند سوء استفاده کرده اند، از چه چیزی سوء استفاده کرده اند این مردها که منع قانونی جهت این کار نداشتند یا می گویند آنها مساله دار هستند، جناب آقای یزدی! چه کسی مساله دار نیست؟ با این نگاهی که شما دارید باید گفت همه مساله دار هستند. هر روز که مجلس جلسه دارد عده ای مخالف و عده ای دیگر موافق صحبت می کنند آیا باید بگوییم آنها مساله دارند؟ اجازه بدهیم قانون در خصوص افراد و عملکرد آنها تصمیم بگیرد.

    **کدورت ها به کینه تبدیل می شود

    اکرمی در ادامه سخنان خود راجع به برطرف حصر گفت: جهت حل این عنوان باید چند کار انجام دهیم، اولا موافقان و مخالفان به مدت ۶ ماه موضعی نگیرند. به نظرم پی یک آدم منصفِ بیطرف برویم تا سراغ طرفین رفته و در خصوص ادامه نیافتن این کدورت ها صحبت کند آیا که این کدورت ها تبدیل به کینه می شود.

    وی خاطرنشان کرد: از یکطرف به شورای عالی امنیت ملی و از طرف دیگر سراغ آقایانی که در حصر هستند بروند و آنها را به هم نزدیک کنند اگر کسی به من بگوید تا شب از این اتاق بیرون نرو واقعا تحملش برایم سخت است هشت سال حصر وقت کمی نیست. هر چند اشتباه مسلم است و هشت ماه درگیر بگیر و ببند بودیم، ولی اگر مجازاتی هم بوده مردها کشیده اند.

    **برخی احزاب دیرآمده و می خواهند سریع بروند

    عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز پایتخت کشور عزیزمان ایران خاطرنشان کرد: احزاب پیش از انقلاب دولتی یا وابسته بودند به همین علت ایرانی ها از احزاب خاطره خوبی ندارند و به تحزب روی خوش نشان نمی دهند. احزاب بعد از انقلاب هم، دیر آمده و سریع می خواهند بروند. حزبی که یک سال از عمرش نگذشته است به دنبال تصدی پست در شورای شهر، مجلس و ریاست جمهوری هست. به همین خاطر است احزاب در پی کادر سازی و ارائه برنامه بلند مدت نمی روند.

    وی ادامه داد: واقعا جهت شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران غصه می خورم. در کفایت نامزدهای تصدی مسئولیت شهرداری تردیدی ندارم ولی بعضی از آنها مناسب این کار نبودند ولی متاسفانه می رویم سراغ اشخاصی که آدم گاهی فکر می کند قحط الرجال است.

    **جامعه روحانیت مبارز حزب نیست

    اکرمی در پاسخ به پرسشی راجع به منبع مالی جامعه روحانیت مبارز پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: این تشکل به وسیله مرحوم مهدوی کنی پایه گذاری شد و هدفش گردهم آمدن روحانیان کشور و ارائه پیشنهادات بود. جامعه روحانیت مبارز حزب نیست و مقام معظم رهبری کمک هزینه ای را دراختیار چند تن از اعضای جامعه روحانیت مبارز که در دفتر فعالیت می کنند، قرار می دهد.

    وی راجع به عوض کردن در اساسنامه و مرامنامه جامعه روحانیت مبارز تهران، گفت: این تغییرات شکلی و محتوایی بود و قوانین تشکیلاتی را با انقلاب اسلامی، قانون اساسی و رهبری تطبیق دادیم. ما زیاد کار فرهنگی انجام می دهیم و احتمالا در انتخابات آینده وارد مصادیق، لیست و حمایت از شخصی نمی شویم و تنها از پروسه انتخابات حمایت می کنیم.

    واژه های کلیدی: ایران | قانون | ایرانی | قانونی | روحانیت | شورای شهر | قانون اساسی | مجلس شورای اسلامی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار