مدیر پردیس سینمایی آزادی با انتقاد از بی توجهی تلویزیون در تبلیغ طرح اکران ماه رمضان سینماها، این واکنشها را باعث شکست این طرح در سال ۹۷ دانست.
بی توجهی کامل تلویزیون به اکران رمضان/ طرح شکست خورد
عبارات مهم : سینمایی
رضا سعیدی پور رییس مدیر سینمایی آزادی با اشاره به اجرای طرح اکران ماه مبارک رمضان در سالجاری و استقبال از آن گفت: متاسفانه این روزها فروش فیلم ها در سینماها چندان رضایت بخش نیست که علت آن هم این است که هیچگونه تبلیغاتی جهت طرح اکران ماه مبارک رمضان در تلویزیون پخش نشده است.
طرح شکست خورد ، بیتوجهی کامل تلویزیون به اکران رمضان
او ادامه داد: در چنین شرایطی مخاطبان هیچ آگاهی از این طرح ندارند و به همین علت استقبالی از آن صورت نگرفته است.
سعیدی پور در پاسخ به اینکه این طرح هر سال اجرا می شود و مردم از آن آگاه هستند بعد آیا شکست آن را صرفا به دنداشتن تبلیغات تلویزیونی نسبت می دهید؟ عنوان کرد: هرچند سال های گذشته این طرح در طول ماه مبارک رمضان اجرا می شد، ولی با توجه به اینکه طرح هر سال با تغییراتی همراه است درنتیجه نیازمند تبلیغ و اطلاع رسانی در هر سال هستیم.
مدیر پردیس سینمایی آزادی با انتقاد از بی توجهی تلویزیون در تبلیغ طرح اکران ماه رمضان سینماها، این واکنشها را باعث شکست این طرح در سال ۹۷ دانست.
مدیر پردیس سینمایی آزادی توضیح داد: با توجه به اینکه طی روزهای آتی سینما با روزهای تعطیل بسیاری همراه هست، می توان گفت که دیگر طرح اکران ماه مبارک رمضان به آخر رسیده است و اگر بخواهند از الان تبلیغات انجام دهند هیچ تاثیری در جان گرفتن دوباره این طرح ندارد.
او افزود: از ابتدای شروع اکران ماه مبارک رمضان تا امروز پردیس سینمایی آزادی حتی یک سانس نیمه شب هم نداشته هست. البته طبق روال عادی پنجشنبه و جمعه ها و سه شنبه ها مانند گذشته سانس های نیمه شب داریم که یک امر عادی است ولی در طول هفته مانند سال های گذشته سانس نیمه شب نداریم.
سعیدی پور در آخر گفت: می توان گفت طرح اکران رمضان در سال ۹۷ نسبت به سال های گذشته یک طرح کاملا شکست خورده است.
طرح شکست خورد ، بیتوجهی کامل تلویزیون به اکران رمضان
واژه های کلیدی: سینمایی | تلویزیون | ماه رمضان | تلویزیون | پردیس آزادی | اخبار فرهنگی و هنری
دانلود فایل ها
توجه: ممکن است تمام لینک های دانلود به دستور مقام قضایی حذف شده باشد...