ترانه سرگرمی سرگرمی کارت پستال روز پدر

ترانه: سرگرمی سرگرمی کارت پستال روز پدر

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی وجود بیش از ۱۰۰۰ معتاد متجاهر زن در پایتخت کشور عزیزمان ایران

    رییس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ با اشاره به وجود بیش از ۱۰۰۰ معتاد متجاهر زن در پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: طی دو ماه گذشته حدود

    وجود بیش از ۱۰۰۰ معتاد متجاهر زن در پایتخت کشور عزیزمان ایران

    وجود بیش از ۱۰۰۰ معتاد متجاهر زن در پایتخت کشور عزیزمان ایران

    عبارات مهم : ایران

    رییس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ با اشاره به وجود بیش از ۱۰۰۰ معتاد متجاهر زن در پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: طی دو ماه گذشته حدود ۱۵۰ معتاد متجاهر زن جمع آوری شده. هرچند تعداد این افراد کم هست، ولی مشکلاتشان بیش از مردان معتاد متجاهر است و دغدغه ما هم نسبت به آنها بیشتر.

    سرهنگ محمد بخشنده در گفت وگو با ایلنا، با بیان اینکه برخورد با معتادان در حاشیه شهر و مناطق پرخطر شهر از اولویت های مهم پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پایتخت کشور عزیزمان ایران هست، گفت: یکی از اولویت های پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ در سال ۹۶ با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری پیگیری مطالبات مردم در حاشیه شهرها و نقاطی است که حضور و تردد معتادان مواد مخدر و خرده فروشان مواد مخدر مشاهده می شود، البته این عنوان نیز در سال ۹۷ پیگیری و برنامه ریزی های مورد نیاز جهت آن انجام شده است هست.

    جمع آوری ۷ هزار معتاد متجاهر طی یک ماه گذشته

    وجود بیش از ۱۰۰۰ معتاد متجاهر زن در پایتخت کشور عزیزمان ایران

    وی با اشاره به آمار معتادان متجاهر در سطح شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: حدود ۱۵ الی ۲۰ هزار معتاد متجاهر در سطح شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران وجود دارد و با توجه به ظرفیتی که شورای هماهنگی، بهزیستی و ستاد مبارزه با مواد مخدر ایجاد کرده هست، طی دوماه گذشته بیش از هفت هزار معتاد متجاهر در سطح شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران جمع آوری شده است و در مراکز بازپروری ماده ۱۵ و ۱۶ در حال بازپروری هستند.

    رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ تاکید کرد: جهت اینکه به اوضاع ایده ال برسیم به همین مقدار ظرفیت دیگر نیز نیاز داریم که با همکاری همه دستگاه ها از جمله ستاد مبارزه با مواد مخدر، پلیس، شورای هماهنگی و سایر نهادهای ذیربط در حال مشورت و پیگیری جهت زیاد کردن ظرفیت مراکز بازپروری هستیم.

    رییس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ با اشاره به وجود بیش از ۱۰۰۰ معتاد متجاهر زن در پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: طی دو ماه گذشته حدود

    نمی توانیم زنان معتاد متجاهر را در پایگاههای پلیس نگهداری کنیم

    سرهنگ بخشنده با بیان اینکه بیش از هزار معتاد متجاهر زن در پایتخت کشور عزیزمان ایران وجود دارد، گفت: طی دو ماه گذشته همچنین حدود ۱۵۰ معتاد متجاهر زن از سطح شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران جمع آوری شده است و در حال حاضر در مراکز ماده ۱۵ و ۱۶ با دستور مراجع قضایی حضور دارند. متاسفانه ظرفیت ما در بخش زنان بسیار کم هست. هرچند تعداد این افراد کم هست، ولی پرسشها آن ها بیش از مردان معتاد متجاهر است و دغدغه ما در زمینه معتادان زن متجاهر زیاد است.

    وی ادامه داد: امیدواریم ظرفیت بیشتری جهت آنها در نظر گرفته شود، آیا که نمی توانیم این افراد را جمع آوری کرده و در پایگاه پلیس و کلانتری نگهداری کنیم. جهت بازپروری این افراد باید مراکزی باشد که شرایط مورد نیاز جهت نگهداری ارزش را داشته باشد، ولی هنوز در سطح شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران این ظرفیت ایجاد نشده است.

    وجود بیش از ۱۰۰۰ معتاد متجاهر زن در پایتخت کشور عزیزمان ایران

    رایزنی جهت تمدید مدت نگهداری معتادان متجاهر در مراکز بازپروری

    رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با بیان اینکه در نقاط آلوده شهر مانند شوش و هرندی و در نقاط حاشیه ای شهر، حضور معتادان متجاهر اوضاع بهتری پیدا کرده هست، تصریح کرد: طبق قانون این افراد به مدت سه ماه در مراکز ماده ۱۶ و ۱۵ نگهداری می شوند، ولی در حال مشورت با مقامات قضایی هستیم تا این مدت تمدید شده است و سه ماه دیگر نیز این معتادان متجاهر در مراکز ۱۵ و ۱۶ نگهداری شوند.

    رییس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ با اشاره به وجود بیش از ۱۰۰۰ معتاد متجاهر زن در پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: طی دو ماه گذشته حدود

    سرهنگ بخشنده به آشنایی کامل پلیس به نقاط آلوده شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در زمینه مواد مخدر اشاره کرد و گفت: به مناطق آلوده شهر اشرافیت کامل داریم و تاکنون نیز هر کدام از این معتادان را بیش از هفت الی هشت بار جمع آوری کرده ایم، در صورتی که ظرفیت مراکز بازپروری زیاد کردن پیدا کند و مدت وقت بیشتری در این مراکز نگهداری شوند، در روزهای نهایی سال نیز طرح جمع آوری معتادان نیز انجام خواهد شد.

    وی خاطرنشان کرد: همچنین گروه ضربت پلیس مبارزه با مواد مخدر از وقت حضور سردار رحیمی در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران شکل گرفته و این گروه ضربت به صورت شبانه روزی در سطح شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران به خاص نقاط آلوده شهر اقدام به گشت زنی می کند و شهرداری نیز در این زمینه به ما کمک می کند تا نقاط آلوده شهر را از حضور معتادان پاک سازی کنیم.

    وجود بیش از ۱۰۰۰ معتاد متجاهر زن در پایتخت کشور عزیزمان ایران

    دستگیری بیش از ۵۰۰ خرده فروش مواد مخدر طی یک ماه گذشته

    سرهنگ بخشنده در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به خرده فروشان مواد مخدر گفت: هماهنگی و تعامل خوبی بین ما و دستگاه قضایی در زمینه مجرمان مواد مخدر وجود دارد، طی یکماه گذشته نیز بیش از هزار و ۵۰۰ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند که از این میان ۵۰۰ خرده فروش موادمخدر با هماهنگی دستگاه قضایی بعد از تشکیل پرونده روانه زندان شدند.

    او با بیان اینکه مرجع قضایی هم براساس قانون با مجرمان برخورد می کند، تاکید کرد: در بسیاری از موارد قانون مجازات در خصوص مجرمان مواد مخدر بازدارندگی مورد نیاز را ندارد و قانون در این زمینه نیاز به اصلاح دارد، البته ما در پلیس مبارزه با مواد مخدر پیگیر این عنوان هستیم.

    رصد ۱۴ محور منتهی به شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران جهت جلوگیری از ورود موادمخدر

    رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت همچنین راجع به انهدام باندهای مهم فروش مواد مخدر در سطح شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر در زمینه برخورد با باندهای توزیع مواد مخدر هیچ گونه اغماضی نمی کند و با جدیت و قدرت ۱۴ محور منتهی به شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران را به صورت شبانه روزی رصد می کنیم. بیش از ۷۰ باند قاچاق مواد مخدر را در امسال متلاشی کردیم و بیش از ۲۱ تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است هست. همچنین برنامه ریزی مفصلی جهت روزهای نهایی سال و سال ۹۷ داریم و در زمینه کشفیات مواد مخدر، انهدام باندها و دستگیری افراد با شدت و قدرت به کار خود ادامه می دهیم.

    استفاده مواد فروشان از خلا ءهای قانونی جهت توزیع مواد مخدر

    سرهنگ بخشنده با بیان اینکه در حال حاضر خرده فروشان مواد مخدر جای ثابتی جهت فروش مواد مخدر ندارند، تصریح کرد: متاسفانه بعضی شرایط در سطح شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران باعث شده است که گاهی اوقات دسترسی به مواد را ساده کند به طور مثال از آنجا که خرید و فروش موتورسیکلت بدون هیچ چارچوب و مقرراتی انجام می شود بعضی خرده فروشان مواد مخدر از این خلاهای قانونی استفاده کرده و با خرید یک موتورسیکلت بدون سند و بدون پلاک اقدام به خرید و فروش موادمخدر در سطح شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران می کنند.

    کاهش سن اعتیاد و مصرف موادمخدر در مدارس را تایید نمی کنم

    وی در خصوص مصرف مواد در مدارس و کم کردن سن اعتیاد در بین نوجوانان نیز گفت: من این عنوان را تایید نمی کنم، ولی واقعیت این است که یک دسته از خانواده ها آسیب پذیرند هنگامی که در خانواده ای پدر و مادر معتاد هستند، قطعا این معضل روی فرزندان خانواده نیز اثرگذار است و ما عده معدودی از این خانواده ها را نیز داریم که فرزندان در خانواده معتاد شده است اند.

    واژه های کلیدی: ایران | معتاد | نگهداری | مبارزه با موادمخدر | اخبار اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار